Tuesday, February 8, 2011

Jom main tali!!!






Haaaa!! Kelas ke-2 aku dalam subjek outdoor..Dalam kelas tu aku dan rakan-rakan yang lain telah ditunjuk ajar oleh En.Hisyam tentang ikatan...hahaha..Memang mase tu merupakan kelas yang x gunakan banyak tenaga pun..huhuhu..Tapi banyak menggunakan kemahiran dalam menghasilkan ikatan yang betul..Buat silap Sikit memang tak jadi la ikatan tu..hehehe..Pelbagai ikatan yang kami pelajari daripada kelas tu..Contoh ikatannya ialah reef knot, figure 8, fisherman knot, bowline dan bnyk lagilah..haha..Tapi alhamdulillah saya dapat gak wat ikatan yang ada..Tapi masih lagi terkapai-kapai nak ikat..Apa pun saya akan cube mahirkan ikatan-ikatan tersebut..Sebab ape??Sebabnya ada test untuk kontting ni..hahaha..Sekian saja dari saya..Assalamualaikum..

No comments: